Post by wadeltawhiprigh on Mar 6, 2022 21:09:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ eTABU - Social Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ eTABU - Social Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange penger ▞▞▞
▞▞▞ eTABU - Social Game 2022 version ▞▞▞
Den åpnet ikke engang på G4-spillet mitt.
Jeg kjøpte en haug med ordpakker & installerte appen på en ny enhet - nå vil den at jeg skal kjøpe dem igjen. Edit 2019: oppdatering til siste versjon hjalp ikke. Edit 2020: Oppdatering til versjon 7 hjalp heller ikke. Jeg betaler ikke for disse ordpakkene jeg allerede har kjøpt.
Elsker det. Prøv det
Jeg prøvde flere ganger å få dette spillet til å spille, til og med startet telefonen på nytt og ingenting. Android-telefon. Oppdatering: utviklere svarte på vurderingen min og sa at hvis jeg ikke kan laste den ned, er det sannsynligvis et tilkoblingsproblem. Det lastet ned fint, problemet var at spillet ikke ville svare. Jeg gikk videre og lastet ned igjen, den åpnet denne gangen, men har vært skisser.
Gjettet du Morbo di Cusghing? Nei. Hva kostet det? Alt.
Er IKKE et offline spill
Fin simulering
veldig morsomt, men det ville være bedre å spille med en større kortstokk, er det noen måte å få flere kort på, men uten å betale?
Kundeservice for denne appen har vært grusom. Etter å ha gått frem og tilbake med dem for å løse et valutaproblem i spillet, hadde de fortalt meg at problemet er løst og burde oppdateres om en time eller to. Etter mer enn en dag med venting uten løsning, blir e-postene mine rett og slett ikke returnert. Unngå å delta i aktiviteter som lover i spillvaluta med mindre du timer med frustrasjon får dem til å holde løftene sine
Den har bare noen få gratis alternativer. På en sitteplass avsluttet vi hele frimodusen
Lastet ikke på Moto X. Når jeg åpner appen er det en lastespinn som dekker alt og som ikke vil forsvinne.
Helt utrolig! Dette er uten tvil det flotteste spillet jeg noen gang har spilt. Skulle ønske kortpakkene var billigere. Flott festspill!
supeeer
Klokken går dumt fort ned. Ikke gøy hvis den er ødelagt. Selv 5-minutters timer varer bare omtrent fem sekunder. Vennligst fiks!!
eTABU - Jogo Social Palavras jgc
Det var gøy, men etter 2 kamper fikk vi gjentatte svar :/
Flott
Det var gøy å spille dette spillet.
Nuestro juego favorite cuando nos juntamos con amigos
Vi elsker absolutt denne appen/spillet. Vi har alltid det kjempegøy når vi spiller det.
Ca 300 Karten sind zum Start freigeschalten, den Rest must man sich kaufen eller abwarten, bis man sich die In-Game Währung im Spiel earnt hat.
Jeg elsker spillet, men jeg har ikke vært i stand til å bruke det på 4 måneder! Den laster fortsatt ikke! Jeg forventer at en betalt app skal fungere! Vennligst fiks det, takk!
Orzo
veldig vakkert partyspill elsket å spille dette spillet. mye samling i denne appen
Jeg fikk ikke spillets motocoz-kontroller til å virke
Jeg liker virkelig dette spillet. Morsomt og kult. Takk skal du ha!
Dette spillet er veldig interessant..
Jeg liker det, men jeg ønsket å få tilbake de kjøpte dekkene mine, men de svarer ikke. De var hjelpsomme, men ingen hjelper meg nå :c
Kult konsept og design. Grunnleggende, men effektivt.
Gra spøk super. Tempo rozrywki nie pozwala się nudzić. Po kilku rozgrywkach dokupilem więcej haseł i nie żałuję! Polecam
Patetisk
eTABU - Jogo Social Palavras jgc
Играют боты сами с собой
Så hyggelig å spille sammen med venner
elsker det så mye. det er en god app. fortsett laget
Veldig gøy! Ville vært enda bedre med flere utvidelser.
Seriøst en veldig god app å bruke, jeg vil at dere alle skal laste den ned
Bello, funziona bene
Denne versjonen av appen er bra, men PRO-versjonen er bedre.
greit
Veldig feilaktig. Hvert nytt ord tar evigheter å laste.
Superhero Rescue: Spider Games Väder fyru
Poderia ter em português brasileiro
Det er ikke så verst av et spill. Jeg har ærlig talt bare én ting å klage på, og det er å ikke kunne se hvor mange mynter jeg har. Bare en liten teller et sted. Ville være hyggelig. Ellers har jeg hatt det gøy med å spille det som er tilgjengelig så langt, og ser frem til resten på redigering, de fikset problemet mitt og jeg elsker spillet Counter viser nå. Takk
kan ikke spille etter at jeg har betalt for appen
Nå fungerer alt perfekt!